Aleppotvål

Vad ni ser på bilden är en såkallad "Aleppotvål", en tvål gjord på endast soda, lagerbladsolja, olivolja och vatten. Den är otroligt mild och skonsam mot kroppen, samtidigt löddrar den härligt!
Den har en rustik och hemtrevlig doft. Jag har börjat använda den här godingen till allt, jag tvättar kroppen, händerna och håret med den. Jag använder den då jag torkar av damm från möbler. Jag använder den till att tvätta mina små hamstrars doftkörtlar.
Denna tvål kan jag varmt rekommendera till ALLA! Själv har jag inhandlat mina tvålar på hälsokostbutiken "Hälsa för Alla", men den finns att köpa och beställa lite varstans. Så googla bara på "aleppotvål"!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0