1000 Parties, and Im invited man!

Årets roligaste högtid närmar sig, HALLOWEEN! Jag brukar alltid vara så sjukt pepp inför halloween, och lägga ner mycket tid på att planera kostymer och utstyrsel och dekorationer. Detta året har det dock inte riktigt blivit så, jag vet inte varför. Men nu börjar peppen komma! Det är för många roliga evenemang att välja bland dock!
 
På Halloween vill man ju typ gå på hemmafest, och en sådan kommer att infinna sig i helgen, meddelade Fru Jack.
MEN inte nog med det, det finns typ 100 000 olika evenemang ute på stans klubbar!
 
FRE
 
Bat Night på KGB       Frestande, frestande!!! Orkar min gamla kropp festa 2 dagar på raken?
 
 
LÖR
 
Halloween på Copperfields                         Mest frestande!
Detta låter mest frestande tycker jag, dels är det gratis, och så spelas det liveband! I like! Sen utlovas billig dricka och godis ;)
 
 
Berliner Nacht på Kolingsborg     
Bra musik säkert, men gillar inte Kolingsborg! Har varit där ett par gånger och då har det vart skitkallt i lokalen.. Och dyrt!
 
Klubb Giljotinen på Skyddsrummet       
Låter askul men kostar 180:-   I, I, I I WANT IT FOR FREE!
 
Syntax Error Halloween Edition        
Kul med blippande, säkert, men orkar inte med massa spel och animenördar. Ja, jag har fördomar. Absolut! Har även fått dom besannade pluralis tillfällen! Är dock inte säker på att dessa människor befinner sig just här..Men..Ja.
 
 
Jag och Sven förra Halloween då det var party@myplace :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0