Svinet

Simon&Garfunkel sjunger i radion här på jobbet. Jag sitter och kämpar mot tårarna. Låten får mig att tänka på en mycket speciell person, som har betytt, betyder och alltid kommer att betyda otroligt för mycket för mig. Du har hjälpt mig genom allt skit, ställt upp för mig i vått och torrt. Min första kärlek.
Jag hoppas du tycker att jag har gjort detsamma för dig, jag har verkligen försökt, och jag är så jävla glad över att få ha träffat dig, du är underbar och oavsätt vad som händer, så kommer jag verkligen alltid att älska dig, och det kan ingen och inget ändra på.
Det är nog bra att vi är ifrån varandra nu, så att vi får perspektiv på allt. Jag går igenom mig själv.
Jag hoppas att du iallafall i framtiden vill finnas kvar i mitt liv, jag vill inte förlora en så fin människa som dig.
 


Kommentarer
v

jag älskar dig också

Svar: <3
Asbest

2012-12-02 @ 06:20:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0