I don´t fucking like chicks

Nej, jag gillar inte nya tjejer. Jag får oftast elaka vibbar från nya brudar som jag möter. Det känns alltid som att dom har något emot mig!
Jag tror att det på något sorgligt sätt ligger i oss tjejers natur, att döma och se ner på varandra, vilket är jävligt synd. Synd är det, nåt jävust. Jag tycker att det är jättetrevligt då en "ny" tjej är trevlig mot mig. Det hör nämligen till ovanligheterna.
 
Blir mycket gladare av en komplimang från en främmande tjej än från en främmande kille, för det känns liksom som att det ska mycket till för att en tjej ska ge en komplimang till en annan tjej som hon inte känner.
 
 
WHY CANT WE CHOOOSE HOES BEFORE BROES?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0