Berners och Sven

Idag har jag sovit, låg och drog mig i min nybäddade säng jättelänge. Sen har jag gått ut med bernervovvarna, varpå jag följde med in till matte och fikade, pratade vovv och ryktade deras mjuka pälsar ;p
 
Min OCD dyker fram ibland då jag får en lerig  tass i knät, men det hjälper ändå känner jag. Kärleken till hundarna är så stor så det är som att jag måste skita i att jag blir skitig. Jag mår så bra då jag är med djur!
 
Sven frågade nyss om jag vill komma till Gröndal ikväll och hänga. Jag vill men jag känner mig för trött.. Jag ska ju med på hundträff imorgon och då måste jag vara utvilad!
Dessvärre skall Sven snart åka iväg, först på praktik och sen till Kina. Jag kommer sakna SvÄN, min goda vÄN.
Jag och Sven lärde känna varandra på gymnasiet då vi gick i samma klass. Vi började dock inte umgås riktigt förns efter gymnasiet, det var då vi fann varandra kan man säga. Sven är en mycket säregen och sällsam individ, med ett superbt ordförråd och en stötande framtoning. Sven är en trivsam individ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0