En skön helg snart förbi

I fredags efter jobbet åkte jag till Jackie. Mycket trevlig förfest med henne och peche! Vid midnatt bar det iväg till svartklubb på söder, vi hade en sjukt trevlig och dekadent afton med mycket dubstep och laser :D
På väg hem hände en ytterst otrevlig sak. Vi satt på mcdonalds och nuggade då det kom fram en jävla idiot och började kaxa utan anledning.
Jag: Vad fan vill du egentligen?
Idioten: Att du ska bli knullad i röven av en neger.

Asså WTF? Vi blev så jävla förbannade och började tjafsa m hans sällskap. En tjej i gänget sa "men hon kanske ska tänka lite på hur hon klär sig!"

Helvetet bröt ut, vakterna höll fast jacko och hänvisade oss till en egen avdelning. Jag var så jävla förbannad. Har man på sig en sammetsklänning och nätstrumpbyxor förtjänar man tydligen att bli våldtagen i det här jävla skitsamhället. Man ska fan kunna gå naken utan att någon så mycket som rör en! Jävla fucking packtrash!



Kommentarer
Den lene, välvillige bunnin

Jag har aldrig varit så arg någon gång tror jag. Ingen gör så mot världens bästa, finaste, underbaraste <3

2012-05-06 @ 16:11:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0