Underlakan

Lakanet på madrassen har GLIDIT UNDAN SÅ ATT JAG HAR LEGAT LITE PÅ UNDERLAKANE INATT.
Detta tycker jag inte alls om, för jag tror att jag har tagit i detta underlakan då jag har varit smutsig. Jag hade säkert tvättmedel och disksåpa på händerna då jag tog i det. Eller dammsugarhänder. Så jävla äckligt!
Men jag orkar inte byta lakan och jävlas igen så jag tänker stå ut med det här nu, expo expo expo.
I wanna get rid of this shit!
Jag lagade tonfisksallad till middag, det var göttans. Sen såg jag en dokumentär om Barbro Lindgren på 2:an, mycket bra!
Jag älskar Barbro Lindgren, är uppväxt med hennes böcker.
Jättehemligt, världshemligt och bladen brinner.
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0