Good morning world from Sweden

God morgon!
Är hos mina föräldrar nu, himlen är grå. Jag hoppas det blir soligare sen så att mamma och jag kan ta en prommis. Det kan vi iochförsig göra ändå men det är trevligt med lite sol!
Detta däremot, är inte alls lika trevligt.
Såhär ser det ut i diskmaskinen DÅ DEN ÄR KLAR!
Det vill säga att allt har liksom sköljts runt med diskmedel, då är det ju diskmedel på alla tallrikar och bestick?
Diskmedel är gift!
Mamma och pappa bryr sig typ inte, dom bara "jaha, vi får försöka fixa det där". Men det är ju inte normalt att allt diskmedel ligger kvar då maskinen har körts?
Det gör mig väldigt illa till mods, har sköljt alla frukostattiraljer mycket noggrant innan användning.
JOBBIGT ATT BEHÖVA TÄNKA.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0