Come eat some chemicals with me

Ja, nu gör jag en blogg. Innan mitt huvud svämmar över, eller det gör det redan men ändå.
Det blir svårt att säga på förhand vad denna blogg kommer att handla om, men troligen mycket om kemikalier, ekologi, och annat som för mig ligger i tiden.
Jag är trött på vad samhället och makthavarna stoppar i oss människor.
De stoppar i oss gift, de matar oss med cancerframkallande ämnen. De GÖDER oss med skit som du inte ens skulle vilja tvätta bilen med om du visste vad det verkligen var.

Men vi går på det, och vem kan egentligen klandra oss?
Här i Sverige tror nog de flesta att det inte finns skadliga kemikalier i mat, hudvårdsprodukter, etc., det trodde inte jag heller för ett tag sedan.

Jag trodde att allt var så kontrollerat i det här landet, myndigheter och forskare och utredare som gick igenom allt, allt, allt som såldes på marknaden så att det inte skulle vara skadligt på något sätt.
Men man blir förvånad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0