Utvärdering 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
 
Höll du några av dina nyårslöften?  Kommer inte ihåg vad jag hade!
Blev någon/några du känner föräldrar i år? Nej
Dog någon av dina släktingar? Nej, tur som fan det.
Vilka länder besökte du? Var ingenstans förutom Svea rike.
Är det något 2012 du saknar som du vill ha 2013? Nja. Känslomässig stabilitet kanske.
Vilket datum från 2012 kommer du alltid att minnas? Midsommar, jävlar vad vi röjde!
Vad var din största framgång under 2012? Att jag hade självdisciplin och lyckades tenta av 3 tyskakurser :D
Största misstaget? Att jag sårade och svek en person. Och mig själv.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, lyckligtvis inte.
Bästa köpet? Kanske mina lila jeans från H&M. Fascinerande att jag ens kan ha någonting som påminner om jeans.
Vad spenderade du mest pengar på? Ekologisk föda och alkoholhaltiga drycker
Gjorde någonting/någon dig riktigt glad? Fantastiska middagar med vin hos Johanna <3
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? The Furneral av Band of Horses. Chemical Brothers.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med andra år? Både och.
Vad önskar du att du gjorde mer? Lagat ännu nyttigare mat. Tränat.
Vad önskar du att du gjorde mindre? Snefyllade och kaosade.
Hur tillbringade du julen? Med familjen.
Blev du kär i år? Blev, nej.
Favoritprogram på TV? Solsidan kanske?
Bästa boken du läste i år? Den där av Carolina Gynning som jag skrev om i ett inlägg. Mycket juicy-
Största musikaliska upptäckten? Chemical Brothers!
Något du önskade dig och fick? Att jag kom in på tyskakursen :D
Vad gjorde du på din födelsedag? Var på öland och handlade örter :)
Finns det någonting som skulle gjort ditt år bättre? Känslomässig stabilitet
Vad fick dig att må bra? Alkohol
Vilken kändis var du mest sugen på? Michael Socha!
Vem saknade du? Felicia
Har du förlorat någon kompis under året? Nej, men hade velat träffa vissa vänner mycket mer än vad det har blivit..
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Hata är ett starkt ord, men ogillar. Absolut! Bänkjävel.
Midsommarfesten - Bästa festen!
Vi hade så jävla kul! Drack rosé och dansade nakna runt ett träd i midsommarnatten. Wnt forget!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0