Tack och lov

Tack och lov, det verkar som att det har löst sig! Pratade med en otroligt vänlig handläggare som var mycket sympatisk och förstående angående min situation. Så nu är jag med i urvalsgrupp 1! Nu ska jag bara hålla tummarna för att mina betyg är tillräckligt bra för att jag ska bli antagen. På onsdag den 12:e får jag veta. Fyfan vad läskigt. Vet faktiskt inte vad jag ska göra om det inte blir tyskland, jag har liksom ingen plan B.
 
Tack otroligt mycket till Karin Sikström som hjälpte mig ut ur denna förbannade situation! Människor som du, som vågar ta egna beslut inom strama ramar, behövs!
 
Solros från kolonilottsfältet i Kista. Våga stå upp för dig själv! Stand up for your rights, man!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0