OCD, du tar inte all plats längre

Imorse vid frukostbordet påpekade min mamma att hon tycker att det verkar som att min OCD har blivit mycket bättre. Det stämmer.
Den har minskat, det känner jag själv, och det är otroligt skönt. Jag vet inte vad det beror på.
Jag vet att en stor del är medicinens förtjänst, men den kan väl knappast vara all förtjänst?

Jag vet faktiskt inte, jag är bara glad att jag har blivit bättre, och jag vill att det ska bli ännu bättre för jag vill inte tillbaka dit ner igen.
 


Kommentarer
Jack

Du är jätteduktig och stark! Jag märker också en stor förbättring. Är så glad för det <3

Svar: Tack darling <3 Du är ett stort stöd för mig :)
Asbest

2012-12-07 @ 18:13:43
Jack

Du är jätteduktig och stark! Jag märker också en stor förbättring. Är så glad för det <3

2012-12-07 @ 18:13:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0