Min Fina Julian

Varit hemma och sjuk idag, har bara orkat ligga i soffan och äta soppa.
Mamma var snäll och skjutsade mig och Julian till veterinären för en timma sedan. Precis som jag befarat misstänkte veterinären att det är en elakartad tumör han har, eftersom den har vuxit så snabbt och är alldeles svart.
Jag trodde det var kört för honom, jag var säker på att veterinären skulle föreslå en avlivning. Det gjorde hon inte, hon föreslog en operation. Man kan inte vara säker på om tumören kommer att komma tillbaka eller inte, eller om han inte vaknar ur narkosen. Det vet man inte. Men jag tycker iallafall att det är värt ett försök, jag vill ge min lilla Julianpralin en till chans, jag älskar honom.
 
Så på torsdag morgon läggs lilla pralinkäglan in för operation, åh, jag hoppas verkligen att det går bra. Det måste gå bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0