Hemska helg

Den här helgen har varit riktigt hemsk. Fredagen var hemsk, jag och jack drack alldeles för mycket och blev utkastade kl.10. Ingen vet hur vi kom hem, eller hur madrassen kom ner från garderoben och bäddade sig själv. Hur mackan med ost hamnade i ugnen, och hur allt kunde gå så jävla fel, som det bara kan göra med mig och jackson. Igår åkte jag hem, och jag fann en stor svart böld på fina Julian, detta krossade mitt hjärta. Den ser så elak ut, jag är nästan 100 på att det är en tumör. Imorgon ska vi till veterinären, jag hoppas inte att han måste avlivas... Det kommer förgöra mig. Men jag vill ju inte att lilla pälsen ska få lida, om veterinären säger att det är bäst att han får somna in kommer han självklart få göra det. Ego vore det väl annars. Min älskade pjäs, må det vara något botligt du har!
 Innan helveteshelgen drog igång på allvar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0