gOdisCD

Förut hade jag en tvångsmässighet vad gällde onyttigt ätande.
Jag fick endast äta onyttiga saker på 2 dagar i veckan. På dessa två dagar fick jag äta hur mycket onyttigt jag ville.
Även om jag bara åt 1 godisbit på en dag var den dagen sedan "förbrukad", det vill säga att då hade jag gjort av med en av mina sötdagar. Det spelade alltså ingen roll om jag åt 1 godisbit eller en hel godispåse + en påse chips. Det var dagen som räknades.
 
Detta var sjukt jävla jobbigt eftersom jag ständigt var tvungen att tacka nej till karameller som bjöds mig.
 
Nu har jag inte alls sådan självdisciplin längre, det är väl bra iofs, men ändå dåligt! Jag känner att jag börjar blir osund. (Sitter och trycker i mig chokladbananer med spritgelé från NK).
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0