???

Inte skrivit på länge, nej. Inte orkat, nej. Inte vetat vad jag ska skriva, nej.
Mycket händer hela tiden.
Ena stunden är jag uppe bland stjärnorna och känner mig okrossbar,
för att nästa ligga med svartgråtna ögon under täcket. Vad kan jag säga? Jag är förvirrad. Jag vet inte vem jag är, vad jag vill, vad fan jag håller på med. Fuck it!
CHAOS personifierad.
 
Hur var julen? Sådär, jag hade ångest hela dagen, en sån där smygande ni vet, som ligger bakom hela tiden och liksom moler och gnager. Åt god mat, fick underbara presenter. Mormor och morfar var här, mormor kunde inte andas och satt uppkopplad till sin syrgasmask hela tiden. Det gör ont i mig av att se henne må så dåligt..
På kvällen blev det bråk, ett jävligt onödigt bråk. Då undrar man över meningen med allt.
Jag och Karl på Julafton


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0