Dr Oz

Nu då jag har gått upp klockan 6 varje morgon i ett bra tag har jag lyckats finna ett mycket givande program på kanal 9 som börjar just klockan 06.00! Dr Oz heter programmet, det är en slags show som leds av en läkare, Dr Oz.
I programmet får man lära sig en massa om kroppen, hälsa, vad man bör äta och inte äta, vilka grönsaker som är bäst tillagade och vilka som är bäst att äta råa, naturliga skönhetstips från världen över och även varningstecken på sjukdomar. Samtidigt är programmet humoristiskt!
Jag rekommenderar detta program starkt, det är både roligt och lärorikt.
 
Från och med tisdag nästa vecka har jag inte jobb inplanerat på ett tag, men tror nog att jag kommer behöva vakna klockan 6 ändå för att se Dr. Oz och sen gå och lägga mig igen!
 
Programmet har även en hemsida http://www.doctoroz.com/
Kolla in den :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0