HAT

Jag hatar SL! Vill spy på SL, vill bita av någons finger och pressa upp i dennes anus. Jag är så jäääävla ARG. Hun sa att en av idioterna som deltog i gruppvåldtäkten i Mariannelund har släppts. Ni vet dom där asylsökande äcklena som drog med en tjej till flyktingförläggningen och gruppvåldtagit henne. Blir så arg, vad jag anser att man ska göra med gärningsmännen är: Klippa av deras penisar bit för bit, och sedan trycka upp bitarna i deras anus. Sedan då penisarna är borta från kräken ska dom utvisas till sina hemländer och där genomgå livstidslånga fängelsestraff med tortyr. Men i Sverige är man ju rasist om man vill utvisa en grov brottsling av icke svenskt ursprung. Tack för mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0