Freitag - Eine Woche in Freiburg

Igår var det en vecka sedan jag kom till Freiburg.
Jag lagade en god middag; ris med soja, och till det gjorde jag en röra med zucchini, purjolök. vitlök, ingefära och oliver. Till detta avnjöt jag ett glas ekovin som jag köpte på  min favoritaffär Alnatura :)
 
 
Sen kom det lite andra folk från klassen, vi drack vin och hade trevligt. Sen drog vi ut till O´Kellys, nån irländsk pub, och drack lite mer. Sen skulle vi dra till en klubb, Schmite Katz, som hade 7€ i inträde och inte var rolig.
Vet inte om jag inte var på rätt humör eller om det var för att musiken sög?
Jag och Malin drog iallafall hem och käkade typ 1 kg hommos, sen kollade jag runt efter Schäferkennlar.
 
Imorn ska jag med roomiesarna upp på ett berg där det är 1 meter snö? Spannend.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0