Ursäkta

Ursäkta för min pissiga uppdatering.. Nu ska jag skärpa mig.
Anledningen till att jag inte har skrivit något är att jag har fått en besatthetstanke om att jag måste uppdatera allt om USA- och Canadaresan dag för dag detaljrikt och i ordning.
Och att bilderna måste vara i rätt ordning..
Men jag skiter i det, det blir uppenbarligen inte av och sen tänkte jag att det är väl provocerande för mitt tvång om jag SKITER i att göra det.
Mina närmsta vet ju ändå det som är värt att veta från resan.. Och ett fotoalbum håller jag på att pyssla med, ett fysiskt alltså, SOM MAN KAN HÅLLA I OCH BLÄDDRA I..
 
Här kommer lite random bilder från senaste tiden <3
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0