Min Mjuka Ängel

Min mjuka ängel,
jag är glad för alla stunder jag har fått med dig
2 år och 2 månader, en gammal mjuk hamster
tre julaftnar fick vi också, 
jag är glad att du fick vara med igår, lyssna på musik och äta en massa julmat och få presenten från Thomas.
 
 
Din mjuka päls,
dina vackra pepparkornsögon,
den lilla söta svansen
mjuka vackra älskade pjäs
Koseklump
Kärleksklump
Kägla
Dunboll
Gullan
Kärlekskulan
 
Jag är glad för all kärlek du gett mig, all glädje du har skänkt alla i din omgivnitng, allt med dig.
Jag kommer alltid älska dig Joshua! Sov gott min fina ängel.
 
 
 


Kommentarer
Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Jag beklagar sorgen. :(

Tack. Jag försöker blogga så mycket jag orkar, och syftet är väl att få upp ögonen på folk.

Jag ber också om ursäkt för sent svar. Det har varit väldigt jobbigt. Men nu bloggar jag igen.

Kram

2013-12-26 @ 08:28:22
URL: http://piiket.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0